Brucoši, welcome

Kao prvo, da vam čestitam na izboru fakulteta. Naviknite se na to da ćete od sada biti prepoznati kao studenti jednog od najtežih fakulteta, a kao drugo sretno vam da to i ostanete i ne odustanete. Možda ste već svašta čuli o fakultetu. Ili ćete tek čuti. Mitova o Elektrotehničkom fakultetu je baš puno. Beskonačno mnogo. Uvijek ćete od nekog šašavog studenta čuti neke izjave od kojih će vam se činiti da je lakše odustati odmah na početku, nego proživljavati taj pakao. Fakultet nije tako strašan. Mnogi su ga završili. Pogledajte malo one plakate sa slikama diplomaca. Ima ih prilično mnogo, zar ne. I vi možete biti jednog dana tu. Jednom sam, u toku ispitnog roka pročitala neku kao motivaciju studentima: Fakultet nije završio samo onaj ko se ispisao. I to je istina. Da počnemo sa mitovima čuvenog Elektrotehničkog fakulteta Univerziteta u Sarajevu ( u daljnjem tekstu jednostavno ETF).

Huse Fatkić

Mene je još razrednik u srednjoj školi prepadao profesorom matematike na ETF-u. Mislila sam, strašan čovjek, strašan predmet, još kad su mi ponovci počeli pričati o zavalama, ispitima, rokovima usred avgusta, mislila sam majko mila kako ću ja ovo. Prve 3 sedmice sam samo matematiku učila i radila, te kad je bio prvi test iz Inženjerske matematike 1, tako se prepala, kao da mi od toga, u najmanju ruku život ovisi. U suštini, profesor kao i svaki drugi. Nisam neka matematičarka, ali sve sam parcijale polagala iz prve. Prolaznost je u našoj generaciji bila oko 50%, što je jako dobro, i ne vidim razlog zašto je profesor na takvom glasu. Što se tiče usmenog ispita, sjednite i naučite. Nije ništa nemoguće, ali se ništa za noć ne može. Huse Fatkic jeste čuven profesor, ali strašan nikako.

Osnove računarstva

Iako će vam sam profesor na prvom predavanju pominjati nekakvo iskustvo u programiranju(bar nama jeste, mislim da se mijenja profesor), i tome da ovo neki već znaju, zanemarite to. Mnogi koji su u srednjoj školi imali bilo kakvo programiranje će ovo vidjeti kao najlakši predmet. Medjutim, ne zaslužuje da se nazove ni najlakšim ni najtežim. Ovaj predmet se prilično zakomplikuje poslije prve parcijale, tako da ne zanosite se previše.A za one koji nikad nisu programirali, počinjete od velike nule, i sve možete naučiti i čak biti bolji od nekoga ko „programira“ već duže vrijeme.

Fizika

Jednom sam vidjela sliku HULIGANI SA ETF-A NE ZAKUCAJU NI FIZIKU, i mislila sam da je fizika najlakši predmet. Vjerujte mi, nije. Idite na predavanja i slušajte profesoricu. Učite i nemojte sebi dozvoliti da je integralno polažete u septembru, kao većina moje generacije.

NEMA ŽIVOTA NA ETF-U.

Ovo je najgora rečenica. I definitivno nije istinita. Ako se dobro organizujete, ima. I da izadjete i putujete i polažete ispite. Potrudite se i sve će te stići.

Predavanja

Predavanja nisu korisna. Nemojte praviti grešku kao ja, mene je profesorica statistike prvi put na usmenom ispitu vidjela, i mislim da mi to nije bila baš neka prednost. Ako ništa, iskorisite predavanja da upoznate neke kul ljude, družite se, pitate za pomoć. Sve će vam to pomoći da se motivišete da učite i imate dobre rezultate.

Može se prepisati.

E NE MOŽE. 90% onih koji kažu aaaj sve sam prepisao na kraju imaju 3 boda. Ili čak ni toliko. Pouzdajte se u svoje znanje, a ne u puškice, ili još gore znanje onog ispred vas. Jer moguće je da ste različita grupa.

Za početak, to je to. Ukoliko ste brucoš, i jako preplašen, pitajte nekoga starijeg, nekoga ko je prošao sve to, položio sve, da vam da malo drugačiju perspektivu od one koju trenutno imate. Jer svi smo jednom bili brucoši.

SRETNO 😀

Leave a Reply

